Képaláírás: Online vásárlás: nők és férfiak
Ismertető szöveg: "A férfiak az online vásárlás lehetőségének kezdete óta nagyobb arányban kapcsolódtak be a netes rendelésekbe, mint a nők. 2001-ben, a mérésünk indulásakor valamivel több mint 10 százalékponttal magasabb volt a férfiak körében azok aránya, akik kipróbálták már a világhálón keresztül történő vásárlást, mint a nőknél (27% vs. 16%). Ez a 10 százalékpontos különbség mára az internetpenetráció felfutásával jelentősen mérséklődött és ha az online vásárlást részleteiben vizsgáljuk, azt találjuk, hogy az adatok számos esetben rácáfolnak a megszokott sztereotípiákra. Vannak ugyan érzékelhető eltérések a férfiak és nők között, de összességében a hasonlóságok dominálnak." (Forrás: https://nrc.hu/nrc-hirek/online-vasarlas-nok-es-ferfiak/)
|