D O K U M E N T U M A Z O N O S Í T Ó F á j l n é v : markak_kovetese_kozossegi_oldalakon.jpg B é l y e g k é p : https://dka.oszk.hu/113200/113268/markak_kovetese_kozossegi_oldalakon_kiskep.jpg F ő c í m : Miért követnek a közösségi média felhasználói márkaneveket? B e s o r o l á s i c í m : Miért követnek a közösségi média felhasználói márkaneveket? S z e r e p : író B e s o r o l á s i n é v : Bátky U t ó n é v : Zoltán I n v e r t á l a n d ó n é v : N K r o n o l o g i k u s k i e g é s z í t ő : 1974- S z e r e p : létrehozó T e s t ü l e t i n é v : Bitport.hu Média Kft. S z é k h e l y : Budapest O r s z á g : Magyarország E s e m é n y : felvéve I d ő p o n t : 2017-06-08 E s e m é n y : létrehozva I d ő p o n t : 2011-07-04 D á t u m r a v o n a t k o z ó m e g j e g y z é s : A bitportal.hu oldalára való feltöltés dátuma. A t í p u s n e v e : infografika M e g n e v e z é s : Infografika M e g n e v e z é s : Bitport.hu Média Kft. M e g j e g y z é s : A forrás helye. A j o g t u l a j d o n o s n e v e : Bitport.hu Média Kft. S z e r z ő i j o g i m e g j e g y z é s e k : Jogvédett T é m a k ö r : Számítástechnika, hálózatok A l t é m a k ö r : Internet használat T é m a k ö r : Számítástechnika, hálózatok A l t é m a k ö r : Számítógépes kultúra T é m a k ö r : Média, tömegkommunikáció A l t é m a k ö r : Online média T é m a k ö r : Média, tömegkommunikáció A l t é m a k ö r : Reklám, hirdetés T á r g y s z ó : grafika M i n ő s í t ő : műfaj T á r g y s z ó : felmérés M i n ő s í t ő : tárgyszó/kulcsszó T á r g y s z ó : internet M i n ő s í t ő : tárgyszó/kulcsszó T á r g y s z ó : közösség M i n ő s í t ő : tárgyszó/kulcsszó T á r g y s z ó : reklámeszköz M i n ő s í t ő : tárgyszó/kulcsszó T á r g y s z ó : márkanév M i n ő s í t ő : tárgyszó/kulcsszó T á r g y s z ó : alkalmazás M i n ő s í t ő : tárgyszó/kulcsszó T á r g y s z ó : 2011 M i n ő s í t ő : időszak K é p a l á í r á s : Miért követnek a közösségi média felhasználói márkaneveket? I s m e r t e t ő s z ö v e g : "Minden bizonnyal egyik közösségi oldal alapítójának fejében sem az fordul meg először, hogy "csináljunk egy olyan szolgáltatást, ahol a Coca Cola lehet a barátom". Ennek ellenére a Facebook vagy a Twitter manapság már komoly vásárlásgeneráló erő." (Forrás: http://bitport.hu/miert-koevetuenk-markakat-a-koezoessegi-oldalakon-infografika.html) K a p c s o l ó d ó d o k u m e n t u m n e v e : Facebook vs. twitter : A közösségi média tükrében U R L : http://dka.oszk.hu/113200/113258 K a p c s o l ó d ó d o k u m e n t u m n e v e : Márkák és reklámok a facebook-on U R L : http://dka.oszk.hu/113200/113224 A f o r m á t u m n e v e : JPEG képállomány O l d a l a k s z á m a : 1 M e t a a d a t a d o k u m e n t u m b a n : N L e g j o b b f o r m á t u m : JPEG képállomány L e g n a g y o b b k é p m é r e t : 900x2849 pixel S z í n : színes T ö m ö r í t é s m i n ő s é g e : közepesen tömörített A z a d a t r e k o r d s t á t u s z a : KÉSZ S z e r e p / m i n ő s é g : katalogizálás A f e l d o l g o z ó n e v e : Nagy Zsuzsanna |