D O K U M E N T U M A Z O N O S Í T Ó F á j l n é v : ferfiak_nok_online_vasarlas.jpg B é l y e g k é p : https://dka.oszk.hu/077200/077250/ferfiak_nok_online_vasarlas_kiskep.jpg F ő c í m : Online vásárlás: nők és férfiak B e s o r o l á s i c í m : Online vásárlás: nők és férfiak S z e r e p : létrehozó T e s t ü l e t i n é v : NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. S z é k h e l y : Budapest O r s z á g : Magyarország E s e m é n y : felvéve I d ő p o n t : 2021-03-03 E s e m é n y : létrehozva I d ő p o n t : 2019-11-25 D á t u m r a v o n a t k o z ó m e g j e g y z é s : Az nrc.hu oldalán való megjelenés dátuma. A t í p u s n e v e : infografika M e g n e v e z é s : Infografika M e g n e v e z é s : NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. M e g j e g y z é s : A forrás helye. A j o g t u l a j d o n o s n e v e : NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. S z e r z ő i j o g i m e g j e g y z é s e k : Jogvédett T é m a k ö r : Számítástechnika, hálózatok A l t é m a k ö r : Internet használat T é m a k ö r : Számítástechnika, hálózatok A l t é m a k ö r : Internetes technológia T é m a k ö r : Számítástechnika, hálózatok A l t é m a k ö r : Számítógépes kultúra T é m a k ö r : Életmód, gasztronómia A l t é m a k ö r : Vásárlás T á r g y s z ó : grafika M i n ő s í t ő : műfaj T á r g y s z ó : elektronikus kereskedelem M i n ő s í t ő : tárgyszó/kulcsszó T á r g y s z ó : nő M i n ő s í t ő : tárgyszó/kulcsszó T á r g y s z ó : férfi M i n ő s í t ő : tárgyszó/kulcsszó T á r g y s z ó : készpénz nélküli fizetési forgalom M i n ő s í t ő : tárgyszó/kulcsszó T á r g y s z ó : házhoz szállítás M i n ő s í t ő : tárgyszó/kulcsszó T á r g y s z ó : 2019 M i n ő s í t ő : időszak
L E Í R Á S K é p a l á í r á s : Online vásárlás: nők és férfiak I s m e r t e t ő s z ö v e g : "A férfiak az online vásárlás lehetőségének kezdete óta nagyobb arányban kapcsolódtak be a netes rendelésekbe, mint a nők. 2001-ben, a mérésünk indulásakor valamivel több mint 10 százalékponttal magasabb volt a férfiak körében azok aránya, akik kipróbálták már a világhálón keresztül történő vásárlást, mint a nőknél (27% vs. 16%). Ez a 10 százalékpontos különbség mára az internetpenetráció felfutásával jelentősen mérséklődött és ha az online vásárlást részleteiben vizsgáljuk, azt találjuk, hogy az adatok számos esetben rácáfolnak a megszokott sztereotípiákra. Vannak ugyan érzékelhető eltérések a férfiak és nők között, de összességében a hasonlóságok dominálnak." (Forrás: https://nrc.hu/nrc-hirek/online-vasarlas-nok-es-ferfiak/) K a p c s o l ó d ó d o k u m e n t u m n e v e : Az internetezők négyötöde online vásárló A f o r m á t u m n e v e : JPEG képállomány M e t a a d a t a d o k u m e n t u m b a n : N L e g j o b b f o r m á t u m : JPEG képállomány L e g n a g y o b b k é p m é r e t : 768x432 pixel L e g j o b b f e l b o n t á s : 96 DPI S z í n : színes T ö m ö r í t é s m i n ő s é g e : közepesen tömörített A z a d a t r e k o r d s t á t u s z a : KÉSZ A d o k u m e n t u m s t á t u s z a : INSIDE S z e r e p / m i n ő s é g : katalogizálás A f e l d o l g o z ó n e v e : Nagy Zsuzsanna |